utorok 27. mája 2014

Čokoládovo-mangová RAW torta


       Tak mi to nejako zachutilo s týmito raw tortičkami. Sú úplne jednoducho pripraviteľné, veľmi chutné a hlavne strašne zdravé. Najviac sa teším, že chutia aj mojim deťom. Keď som robila čisto mangovú, skoro celú ju spoločne zjedli. Veľmi obľúbené sú najmä u žien, chlapom ešte tak trochu chýba ten pocit kusnutia si do niečoho pečeného. Toť slová môjho mužíčka. Ak chcete otestovať toho Vášho alebo Vaše deti/dieťa ponúkam recept.

Korpus:
hrnček hrozienok
hrnček vlašských orechov
hrsť kokosu
5 ďatlí

V mixéri zmixujeme najskôr orechy, pridáme hrozienka, kokos a ďatle. Vytvoríme lepkavú hmotu, ktorú natlačíme do formy cca 22cm. 

Čokoládová vrstva:
dve zrelé avokáda
2 PL kakaa
agáve alebo javorový sirup podľa chuti
jeden zrelý banán - nemusí byť
120 ml rozpusteného kokosového oleja

Zmixujeme avokádo s banánom, kakaom, olejom a agáve na hladkú, penovú hmotu. Nalajeme na korpus a dáme chladiť.

Mangová vrstva:
2 zrelé mangá
150 ml rozpusteného kokosového oleja
ak je treba agáve podľa chuti - ja som nedávala, mangá boli dostatočne sladké

Opäť zmixujeme mangá s olejom a navrstvíme na čoko vrstvu.

Ozdobíme čučoriedkami, malinami, ríbezlami. Najlepšie niečím červeným. Ja som zdobila až po stuhnutí a pri presune na garden party sa mi rozutekali po torte:-)) a kvetinky sme dekorovali po ceste:-) 

Dáme chladiť, najlepšie cez noc, ak sa ponáhľate, dajte do mrazničky.


6 komentárov:

  1. Vypadá to dokonale, musí chutnat skvěle!
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá nádherně. Hned bych si kousek dala. www.cookingwithsusa.blogspot.cz :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcem sa spytat, ci nemate nejaky napaf, preco nam nestuhla mangova vrstva. Dve a pol hodiny nam to tuhlo v mrazaku, akuzoe chut vyborna, ale mangova vrstva je riedka. 😞

    OdpovedaťOdstrániť