nedeľa 4. septembra 2011

Čokoládovo-čokoládová torta č.2

Tak nadišiel opäť čas keď som musela robiť tortu. Požiadavka bola na čokoládovú. Hľadala som, hľadala a teda, receptov je neúrekom. Vo finále ich bolo niekoľko. Vyhrávala jedna, ktorá bola aj nazvaná vlhká čokoládová torta ale opäť bola z tých receptov, kde sa musia upiecť dva korpusy v dvoch rovnakých formách. A tie ja nemám. Chcela som si ju už kúpiť, keď som objavila úžasný recept tu. Ja totiž radšej dôverujem tým slovenským lebo mi to príde veľmi suché, zlepiť dva korpusy krémom. Síce som to ešte neskúšala, keď sa odhodlám, dám vedieť:-)
Recept som si neupravovala a tak ho nebudem prepisovať iba som hojne poliala celý, už prerezaný korpus rumom aj rumovou esenciou. Vrch som nezdobila lebo tam mali ísť sviečky. Odporúčam, mala veľký úspech!!

20 komentárov:

  1. Lucka ,torticka vyzera naadherne tak slavnostne :))...som rada,ze chutila...pa Alka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucka , vypadááá mňaaamky mňamky :-) Ten hruškový som dala do formy 28 cm.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda aj Tvoja vyzerá super, odkladám receptoš ... Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucka, torticka vyzera mnam, mnam.aj to zdobenie si vymyslela zaujimavo. Uz u Alky som ju obzerala. Asi skusim, ked pridu deti k nam na navstevu. Vyzera tak hriesne cokoladovo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja so až teraz kukla pôvodcu receptíku, a zistila som, že som ju už robila ...http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=701456 .. o to viac sa pripájam k pozitívnej skúsenosti .. bola fantastická ....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Alka, dakujem, chutila, chutila, super recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tinus, dakujem, cesto uz je v chladnicke:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gabi, dakujem a teba sa tiez super podarila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Adi, dakujem a veru skus az ked vas bude viac, lebo tato moja bola obrovska, tak pre 12 ludi minimalne..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. och, Lucka, to je aký čokoládový hrad...nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lucka tak táto tortička vyzerá viac než dobre.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Natali, dakujem, snazila som sa, aj ked teraz by som ju uz robila inak:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Luci, tak ten vypadá nádherně! Kéž by mi takový taky někdo upekl :D Mňam. A ještě je z čokolády a s rumem! To bych se měla jako v nebi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kati, dakujem a upecieeem, kedy chces? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. presne ten recept na čokoládovú tortu som robila aj ja na 18tku mojej spolužiačke (ako darček, ktorým nič nepokazíš :-) a teraz všetci všetkým len torty peču :D ) bola vinikajúca a jednoduchá, len som rpi nej trošku rozbila ručný šľahač :D rozdelila som ju na 3 časti a vyzdobila som ju farebnými lentilkami a všetci z nej boli nadšení a zmyzla ani som nevedela, že kedy :-) čo som bola dosť prekvapená, kedže to bol môj prvý pokus o tortu :-)
    ps: tá tvoja je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dajanka, dakujem velmi pekne. Torta je naozaj vyborna a mne sa tiez raz podarilo rozbit rucný mixer pri jednej torte.....uz si nepamatam ktora to bola, no mozno aj tato:-))verim, ze aj tvoja bola paradna. Dakujem za mily komentar a navstevu u mna na blogu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. szia luci tortička je čarovná velmi velmi prekrásná tak takúto tortu som ešte nikdy nevidela super istotne je aj velmi chutná ako sa ti podarilo urobiť také pekné dielo si majsterka získala si u mňa jednotku hm to je dačo krása až človeku je do plaču tak na záver gratulácia tebe lucka aj tvojej krásnej velkej dcére určite ti pomáhala však so srdečným pozdravom od lucii ligártovej

    OdpovedaťOdstrániť