štvrtok 21. júla 2011

Lososové balíčky

Tak som rozmýšľala čo zo zvyškom mojej paradajkovej omáčky a napadlo mi, že by som vyskúšala ďalší recept, ktorý bol pri nej v tom Apetíte. Aj deti majú radi lososa, síce iba čistého so zemiakovou kašou ale nevadí, aspoň pre seba si urobím dobrotu. Tak som utekala do obchodu a mrazeného lososa si kúpila. Musím povedať, že jedlo bolo fantastické aj keď....už nikdy nekúpim mrazeného lososa. Tá chuť oproti čerstvému to sa nedá porovnať! A to som kúpila takého fajnového! No aspoň som múdrejšia:-). Inak recept vrelo odporúčam, je super.

Potrebujeme : 
1 dávku paradajkovej omáčky
4 filé z lososa
100 ml bieleho vína
olivový olej
soľ a korenie

Postup: 
Nastriháme si štyri štvorce z papieru na pečenie a rozdelíme na nich paradajkovú omáčku. Navrch položíme lososa, zalejeme trochou bieleho vína, pokvapkáme olejom, posolíme, pokoreníme-ja som dala korenie 4 farieb-zabalíme do balíčka, položíme na plech a pečieme cca 15 minút na 180 st. Mňam!

10 komentárov:

  1. Mati, vyborne a este zdrave a uplne dietne:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm, zaujímavá kombinácia...podnetné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V papieri na pečenie som ešte neskúšala zapekať, vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivka, aj ja som to robila prvy krat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiez som este rybu nepiekla v papieri...je na case to niekedy vyskusat ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mariannka, je to super, plech zostal cisty, nevytiekla ani kvapka a servirujes kazdemu pekne elegantne jeden balicek,vyskusaj:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lucka lososa mame velmi radi. Uplne s tebou suhlasim, ze je markantny rozdiel medzi cerstvym a mrazenym lososom. Uz aj ja som sa poucila:) Receptik je zaujimavy.

    OdpovedaťOdstrániť